Veelgestelde vragen
Bestellen
Op welke manier kan ik via de webwinkel bestellen?
Wanneer je via de webwinkel bestelt, dan kun je bij het gewenste product op de knop In winkelwagen klikken. Via de winkelwagen (knop rechtsboven) kun je doorgaan naar de afrekenpagina om de bestelling definitief te maken.
Het is ook mogelijk om je bestelling door te geven via 033 460 19 40 of via klantenservice@kwintessens.nl.
Ik heb een aanbieding in een mailing of advertentie zien staan maar vind deze niet terug in de webwinkel. Hoe kan ik toch gebruikmaken van de aanbieding?
In dat geval verzoeken wij je je bestelling per e-mail aan ons door te geven via klantenservice@kwintessens.nl. Wil je in je e-mail ook de eventueel vermelde actiecode doorgeven? Als de aanbieding nog geldig is zullen wij je de materialen tegen de aanbiedingsprijs leveren!
Adressering/facturering
Op welke manier kan ik mijn bestelling betalen?
Als je via de webwinkel bestelt, dan vind je op de afrekenpagina twee mogelijkheden om te betalen: via iDeal of per factuur.
Het afleveradres is niet hetzelfde als het factuuradres. Kan ik een ander afleveradres opgeven?
Ja, dat kan. Als je je bestelling in de webwinkel gaat afrekenen, dan kun je bij de derde stap een afwijkend factuuradres opgeven.
Wanneer je rechtstreeks bestelt via onze klantenservice, dan kun je het gewenste aflever- en factuuradres (per e-mail) doorgeven aan onze klantenservice via klantenservice@kwintessens.nl of via 033 460 19 40.
Voor ons administratiekantoor moet er een bepaalde code op de factuur vermeld worden, is dat mogelijk?
Ja, dat is mogelijk. Je kunt de code voor je administratiekantoor per e-mail aan ons doorgeven via klantenservice@kwintessens.nl. Wij zorgen er dan voor dat deze code op de factuur wordt vermeld, zodat betaling door het administratiekantoor zonder problemen kan verlopen.
Levering
Hoelang duurt het voor ik mijn bestelling in huis heb?
Wij houden een levertijd van ongeveer vijf werkdagen aan. Aan basisscholen zullen wij niet op zaterdag en in de schoolvakanties leveren.
Verzendkosten Nederland en België
Welke verzendkosten moet ik betalen wanneer ik via deze webwinkel bestel?
Onder verzendkosten verstaan wij zowel verzend- als administratiekosten. De verzendkosten bedragen per bestelling € 5,50 voor Nederland en € 12,- voor België ongeacht de hoogte van het factuurbedrag.
Recht van retour
Kan ik gebruik maken van recht van retour?
Ja, je kunt daarvan gebruikmaken binnen de wettelijke termijn van 14 dagen na aflevering van de bestelling, tenzij anders afgesproken met je relatiebeheerder of een van onze medewerkers van de klantenservice. Voor vragen hierover kun je contact opnemen met onze klantenservice via 033 460 19 40.
Klachten
Ik heb een klacht. Waar kan ik deze naartoe sturen?
We nemen graag kennis van je klacht. Wil je deze mailen naar info@kwintessens.nl?
Op welke manier wordt mijn klacht behandeld?
We nemen klachten van onze relaties en afnemers heel serieus. We zullen de ontvangst van de klacht bevestigen en laten weten wie binnen onze organisatie de klacht zal behandelen en je contactpersoon zal zijn. Wij zullen altijd binnen één week reageren op je klacht.
Reviews
Ik wil graag een review over een van de uitgaven of producten insturen. Hoe kan ik dit doen?
We willen bezoekers van de webwinkel graag de gelegenheid geven kennis te nemen van ervaringen van anderen. Je kunt je review sturen naar nieuws@kwintessens.nl.
Abonnementen/methodes
Ik wil een van de methodes uitproberen, kan ik een proefabonnement aanvragen?
Ja, wij bieden de mogelijkheid om een proefabonnement te nemen op onze methodes voor het basisonderwijs. Voor meer informatie verwijzen wij je graag naar de aanmeldformulieren van onze methodes:
Je kunt ook contact opnemen met onze abonnementenservice via dit formulier of via 033 460 19 43.
Ik wil een abonnement afsluiten, hoe doe ik dat?
Wij adviseren je graag over de invulling van je abonnement zodat deze aansluit bij je school of organisatie. Je krijgt dan van ons een offerte op maat!
Je kunt je gegevens (naam van de school/organisatie, naam contactpersoon en telefoonnummer) per e-mail aan ons doorgeven via abonnementen@kwintessens.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.
Je kunt ook telefonisch contact opnemen met onze abonnementenservice via 033 460 19 43
Mijn vraag staat hier niet bij
Ik heb een andere vraag. Met wie kan ik contact opnemen?
Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier of via 033 460 19 40.